Goder morgon! :oP

Japp, e hemma idag för sonen kräktes i helgen! :o(

Så idag ska vi möblera om lite här hemma, framförallt ska jag fixa i mitt sovrum tänkte jag....

hahahah MÅSTE bara berätta va sonen, den lilla, sa i helgen, som jag asgarvade åt hela dagen sen!! Rätt som det var, så spände han upp sig...å så sa han:

- "Kolla in bröstkorgen, lille man!! "..faaaan va ja garvade!! Vad FÅR han allt ifrån???? :oD

Fast, ska ja va riktigt ärlig, så TROR ja faktiskt att han sa "västkorgen"..men ja hajjar ju vad han menade...mohahahah :oP

Och så lite om stor killen.... :o)

Min älsta son hade bara ETT HALVT FEL(!!!) på sam provet!!!! Såååå duktig!!! Dessutom kom han in på ALLA sina gymnasieval!!! Starkt jobbat!!!  *älskar dig*

Själv pluggar jag ju också...tiden e ju en bristvara, men igår satt jag å läste ute i lekparken...så visst, allt funkar om man vill!! :o)

Just nu läser jag om Freuds teorier...super intressant e det!! :oD

Helgen har varit helt ok, i övrigt.... Varit på barnkalas, varit ute å lekt, kollat på film me grannen, varit å käkat hos en polare osv...å så, som sagt, lite mag sjuka avslutningsvis... :o/

Förresten, säger bara CHRIS CORNELL!!! Myyy dear lord...nya skivan...men Inte förvånad iofs ....när Timbaland ligger bakom nåt så BLIR det ju jäää___ bra!!!! :o)

Fast ja har ju både Audioslave och Chris i min samling sedan förrut, goood shit!! :o)

:o)

//"That bitch aín´t a part of me!!" 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0