blöder som faaan...

...Ifrån munnen. Drog ut tanden idag och jag LOVAR, inte liiite blod har runnit idag... :oP

Fick med mig tussar som ja skulle ha där...men när ja åkt fr tandläkaren och kom fram till affären, så spottade jag ut säkert en dl blod på parkeringen....FRESCHO!!! :O)

Ja ..sen fylldes munnen av blod igen..så samma sak på min parkering hemma..whatta....man vill ju helst inte svälja skiten liksom..... :o/

Har bytt tuss flera ggr...men så fort ja går i trappan eller  nåt, så börjar det blöda igen.. men det slutar väl förhoppningsvis NÅN gång...så det e bara å ta det lugnt..som Magnus Betne´r sa...... :oD hahaha

Och även gropen man har där nu..borde ju växa igen ...för vem vill ha ett hål i munnen??? Nope...inte jag... och kommer man till frågan...vad e det för MAT som e ok och äta idag????




Har suttit hos en kompis i solen en timme...supernice....och hade ju bebisen å mamman här på lite fika förrut på förmiddagen...bebisen va så gullig, för hon höll på att äta upp mitt köksbord!!! Cute!!! :o)

På tal om cute....eller näää...det håller jag för mig själv!!! :oP

Tjing tjong!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0