VÄRLDENS vackraste man...LÄTT! ;o)

.....MÅSTE vara MARTIN STENMARCK!! <3

                             

Herreguuud, när han LER, så SMÄLTER MAN!! Helt sjukt, sextusen kvinnor bara skriker rakt ut!!! :o)

Det var superbra upplagt, vid entren hade röda mattan rullats ut, och man fick en fördrink när man kom. Mingel med allt möjligt såsom sminkning,karaoke osv fanns sysselsätta sig med.

Sen blev man visad till sitt bord, där det var skaldjursplatå, med valfri dryck. Och till efterrätt choklad tårta m hallon, och kaffe. Såå himla gott! fast hummern vågade ja aldrig prova, för den såg obehaglig ut, och klon luktade typ saltvatten...hahah

Showen var helt suverän, drag fr början till slut, och som grädden på moset, kom bygglovs Matte ut å visade magrutorna!! :o)

Shit pommes, han e inte fy skam han heller! :o)

Efter showen , åkte vi upp till Berget, å på vägen dit så sa jag att "fan , efter att ha sett dessa vackra män i flera timmar, så kommer ju  varenda man på Berget, att te sig som kattpiss"!! hahahh

Jooo ELLER HUR!!!! Det finns EN MAN,  i hela VÄRLDEN, som kan mäta sig med Stenmarck, och det är min första kärlek!!! Och VEM är den första jag ser när ja kliver in på krogen??? HAN!!  <3

Och vi har haft mailkontakt ett bra tag nu, men SETT honom, DET har ja inte gjort på säääkert fem år!!! OH MY GOD!! Det blev nästan för mycket!! :o) hahahha

Komiskt faktiskt. hahha med tanke på vad jag hade sagt i bilen... :o)

Vi pratade en del under kvällen, och det var fantastiskt kul att träffa honom!!! Han är fortfarande helt sjukt vacker!!
Jag har ju förresten sagt det åt honom, att vad jag än tycker om män just nu, så skulle jag aldrig ens tveka vad gäller honom! Inte ens för en sekund...för en finare kille, det finns inte!!! *noope!*

Han är ALLT, ärlig, trevlig, rolig, glad, vacker som en grekisk gud, pålitlig, klok, rak, snäll, sund, jaa..allt en man bör va!!! :o)

En jävligt schysst snubbe, helt enkelt!!

Jag fick beröm för mina ögon igår igen,förresten,  det e gulligt! :o) *tack vännen*

Jag har verkligen ett  stort  socialt nätverk nu, med så otroligt många goda och fina vänner! *älskar er alla*

Näää dags å krypa under täcket nu.... en ny dag i morgon!!! haha

// "Det börjar verka kärlek banne mig!" <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0