Trött idag!!

Pratade i telefon i natt till halv tre, så jag får skylla mig själv!!! hahhah

idag åkte jag iaf iväg till Ica Maxi och handlade lite. Dom hade jätte fina lime gröna ljus på rea, 10 kr paketet!!! jag köpte tre paket.  :o)

     Vad tycks??? :o)

Jag passade också på att handla ett par vantar till min son, han ville ha svarta som en kille på dagis- så då fick han det. :o)
Och sen blev det även vinter skor till honom.

var uppe hos jessika en sväng och fikade. Hon hade Björn där och han verkade trevlig.

När jag satt hos henne , kom jag på att jag inte hade ätit på hela dagen...hoppsan, var det DÄRFÖR jag kände mig så yr i huvudet i kassan på maxi??? JAA förmodligen....hahah

Så jag gjorde middag direkt efter jag hämtat på dagis idag, sen fortsatte jag att städa -det påbörjade jag redan igår för övrigt- och möblerade även om lite grann osv... :o)

I morgon ska jag eventuellt skjutsa Jaana till södertälje, får se om hon stannar kvar sen eller hur det blir.... .o)

Igår hittade jag jättemånga bra lägenheter, så vi får se vilken det blir, hittade ett fint hus i Skellefteå också, men då är det ju det där m jobb som måste funka...tror dessvärre inte att det finns så mycket av den varan där uppe- annars hade jag inte tvekat!!!! :o)

För kylningen är mycket bättre nu, det är bara lite hosta kvar, så jag känner mig mycket piggare!! skönt det. :o)

//" Kamma lång lugg, kamma kamma lång lugg- ja ser inte ett dugg!!!"   ;o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0