Torsdag 25/9

 Ja vill OCKSÅ  adoptera en Johan Palm!!!  Hahahha MAKEN till söt och duktig kille har sällan skådats!! 
     
                                                                          

Hoppas han går långt i Idol, för han är helt otroligt begåvad, och har en skön stil, å e bara 15-16 år nånting...helt sjukt!!!  :o)

Idag var jag och handlade på Willys, det ekade i kylen typ, så det va skönt å få in lite käk i det igen.

Var sen hos Jessica och fikade en sväng innan jag hämtade barnen.

S kom hit efter skolan, för vi skulle avliva hamstern idag hade jag bestämt. Känns ju hemskt å se den med cancerknölar!! Måste ju göra ont juh..stackars liiiiten... :o(

Innan, mötte jag upp exet vid banken,och han var NATURLIGTVIS försenad, för det hade hänt nån olycka på vägen , så han satt fast i köer... hur som helst, så var vi klara på banken fem över sex, å skulle ha varit hos veterinären kl sex...och när vi kommer dit, så bryter S ihop TOTALT!! Han gråter hysteriskt, och ingen öppnar hos veterinären, så vi får vackert åka hem igen..med hamstern ...och tanken är att vi ska vänta en dag å sen åka tillbaka.

När ja precis duschat av E, så ringer veterinären, och hon undrar om vi vill komma, jaa tänker jag...kanske lika bra att få det ur världen, så vi tar buren å åker tillbaka...S gråter igen, men jag förklarar att hon har ju ont ...väl där, så är veterinären en riktig pärla!!!

Hon ger hamstern sprutan och S får hålla i henne medan hon somnar in...veterinären öppnar fönstret så själen får flyga ut...och förklarar att hon hade ont och nu slipper hon det, nu får hon leka med de andra hamstrarna i hamster himlen. Han gråter, men är ändå stolt över att han klarade det!! Å lilleman säger att "nu är nog hon en ängel!!" :o)

Vi gräver ner henne och vi gör ett fint kors åt henne.... :o)

Vilken pärs!!! Men nu är det över iaf....puh...jobbigt att se sina barn ledsna dock... :o(

Just det!! Fick erbjudande om en lägenhet på Gotland idag!!! Hihi..

Puss å kram dah!! // Låt oss ta farväl-av både hjärta å själ... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0