Tjo!!

Har precis ätit middag här...en delikat måltid, bestående av fullkornspasta och bacon... :o)

varför är det så mycket månad kvar, i slutet av pengarna??? :o/

Skönt att få lite egen tid idag, efter att jag lämnat busungen på dagis....mår fortfarande som en slemboll! :o(

Försökte vila lite på fm, men det är inte så lätt med tanke på att man vill utnyttja tiden man faktiskt har för sig själv mitt på dan...men lite vilade jag iaf... :o)

Skulle egentligen ha gått ut å promenerat, men orkade inte...har lite feber...men idag har förkylningen lossnat iaf, med den påföljden att ALLT rinner!! Näsan, ögonen...you name it!!

Dom tittade konstigt på mig när ja lämnade på dagis imorse...måste ha sett ut som om ja stört gråtit..hahhah .:oP

Var uppe hos Jessika och fixade hennes dator lite, och vi tog en snabbfika med. :o)

hade tänkt att gå till centrum efteråt, men orkade inte, så ja traskade hem istället....tog en cigg på vägen..den sista i paketet, och slängde paketet i en sopkorg som jag passerade.

När jag kom hem så började jag laga middag, men när jag står där över kastrullerna, så slår det mig plötsligt, att jag hade ju stoppat pengar i plasten på paketet!!! Shit, jag drog på mig en kofta å sprang upp till papperskorgen!!!!

Och DÖM om min förvåning!!! Paketet låg kvar!! ÖVERST i papperskorgen, så vem som helst som hade kastat nåt däri hade stirrat RAKT NER på en sedelhög!!! Snacka om att jag hade tur där!!! :o)

Kommer nog aldrig mer att använda ett halvtomt cigg paket som plånbok...hahaha

// "Calling doctor love"....<3........*snörvel*...*Fräääs*....  :o)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0