Tisdag!!

Idag har jag storhandlat, å ja hittade ÄNTLIGEN bra krokar till att hänga upp mina brickor med! :o)


Min lilla kille hade lärt sig att skriva bokstäver idag på dagis!! Duktig kille!! :o)

Var på loppisen en sväng, och hittade ett spislock i samma som ja redan har, fast mitt stora var sabbat, så ett nytt stort blev det!!

Har tränat...skönt!!

Jessika var förbi å fikade på fm, å vi satt och ojade oss lite över patetiska saker som tex karlar!!! hahhahah  Men visst FINNS det undantag.... ;o)

Tack för samtalet igår J, på msn by the way! Tacksam. :o)

Kanonväder nu på em....så inte har man lust att hålla på hemma, men eftersom ja hela tiden har projekt på gång, så e de bara att fortsätta, men fint blir det iaf!!

Ska ut å  åka motorcykel nån gång i veckan med....oh my lord!!! :o/  ....... E LIVRÄDD, men ja har ju LOVAT, i något SVAGT ögonblick!!!!  Huuuuij!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0