Snörvel..fräääs...host..

Sonen är sjuk, å då menar jag SJUUUUK!!!!!! :o(

I natt blev det inte mycket sömn, vare sig för han eller mig. .o(

Han låg och yrade nästan hela natten-trodde nästan jag skulle behöva åka in med honom där ett tag, illa var det!

På morgonen, efter alvedon intag visade febertermometern på 38,4, notera EFTER!! Var längesen han var såå sjuk som han är nu.

ont i varenda led i kroppen, hög feber dygnet runt, hostar, snorar, äter inte..ligger bara...yrar..som sagt, längesen han va så dålig. Han klarar inte ens av att böja sig ner, för det gör ont säger han....problem när tex kalsonger ska upp alt ner... .o/

igår var jag iaf hos M en liten stund, och innan det var vi på Donken, och han åt faktiskt. Men idag har det varit värre med det.

I morgon skulle det ha varit femårs kontroll för grabben, men den får vi avboka som det verkar. hoppas bara att han är frisk till på onsdag, när vi ska på samtal, för det behöver han ju få gå på.

Idag har vi knappt varit utanför dörren...men det e ganska skönt att gå å skrota ibland också, för det är ju inte så ofta man är hemma såhär en hel söndag.

// Love love me do!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0