REDAN onsdag!1???

Jäklar va fort dagarna går!!!! Idag har jag varit ute i parken i flera timmar. Vi tog med oss fika, å lillkillen lekte som en tok, med fyra kompisar!! Solen sken, å det var helt underbart! :o)

Sen bjöds vi på mat på Okstigen,jättegott, med mozzarella å tomat, kyckling korv å en massa annat smarrigt!! :o)

När vi kom hem var det bara att duscha grabben, se till att den stora hade käkat och bums i säng!!

I morgon får ja ev besök, som stannar över natten, skulle eg fått det idag, men eftersom vi skulle iväg på em så flyttade vi på det. Men det ska bli trevligt!! :o)

Får se vad vi hittar på...

Har hängt upp brickorna nu å krokarna funkade, så det var ju bra. Ser ju faktiskt en skillnad på hemmet nu, å det är BARA mitt!!  :o)
Ändå är det ju inga stora förändringar jag har gjort....men det är ändå skönt att så lite som möjligt är som det var förrut, när ja levde med "han jag har barn med"..... hi hi hi

Fast nog hade han rätt när han sa att jag e värd något bättre, helt klart!!!

Ska försöka komma isäng i tid idag...blir alltid så himla sent... :o/  ciao!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0