Onsdag 24/9

Hej hopp!

Idag har jag och "svante" varit på samtal . Det gick bra, men det är jobbigt också. Han är väldigt arg och besviken. :o(

Han ska till dagis imorgon för nu är det bara lite hosta kvar.

Mellangrabben var förbi hem en stund, för hans hamster är sjuk och lever nog inte så länge till. Så han känner sig lite nere, "Men mamma du vet väl att hon nästan är som ett barn för mig??"....gullunge!!! :o)

Försäkringskassan strular som vanligt, så det blir asjobbigt den här månaden också...suck... :o( Ska bli skönt att komma igång å jobba igen faktiskt. Om inte annat så för pengarna. :o/

"Förskingringskassan" ger ja inte många dineros för....*vitsig man är*

Var över och klippte grannen precis, och hon bekräftade det en annan granne berättade för mig för ett tag sen, hon hade också sett han utanför mig för ett tag sen, hon trodde t o m hon hade sett honom mer än en gång...jaja, där ser man...

Man är väl inte direkt förvånad iofs...

Nä nu ska jag ta och hänga lite tvätt på balkongen, man får ju passa på när solen skiner!! :o)

// "What are you waiting for??"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0