Life..is great <3

helt underbart idag :o)

Solen skiner ute, och även inne...:o)

Har varit ute och gått, gick och solade lite efteråt, e ju sjukligt blek..usch... :o(

Pratade med Sarah lite, å hon e alltid lika glad å trevlig!! *kram*

Idag fick ja hem mellankillen å det är så mysigt när jag har alla barnen hos mig!!!

Pratade lite med Antti förrut, å kollade även i n hans blog...shit mannen, du e såå rolig!! *kram*

Igår va jag med om nåt HELT sjukt!! kommenterade en killes inlägg på en sida, liksom i förbi gående eller vad man ska säga...han svarar..vi börjar prata lite..å så visar det sig att han känner syrrans ex, och hans familj, samt min syrra!!! jesus, de e HELT sjukt!!! Ja menar, HUR stora e oddsen för det?????

Dessutom visar han sig vara en jättegullig kille!! <3

Jaa ibland undrar man ...hur saker kan slumpa sig..... :o)

Det är nog en mening med allt förmodligen.  Eller hur??

jag skulle egentligen ha fått besök av Marika idag, men hon fick ju migrän...synd om henne, men vi skulle höras nästa vecka. :o) *flyttar kanske ut till dig snart vännen*

E helt trött hela tiden nu..men trevligt med omväxling från att inte ha kunnat sova alls!! ;o)
Men lagom kanske skulle va bäst-men ja e ju inte den som gör något "lagom", så VARFÖR börja nu!? haha

Skulle ha skjutsat Jaana lite idag, men hon va trött hon med..*ler' ...ja ser ett mönster här... 'Asg*

vet inte riktigt hur helgen blir än, men jag har ju lite svårt för att bara vara hemma, så NÅT blir det iaf!! har inte fått tag i M än heller angående det, men jessica är iaf ledig imorgon, och har barnen, så vi kanske gör något hur som helst. .o)

Näää fan har inte ens kommit in i duschen än...usch...dags nu faktiskt!!! Ska köra lite spa....mööösigt!! :o)



// We could be HEROES- just for ONE DAY!! :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0