Helvetet på jorden...



Är helt slut idag, det bråkas igen..och jag FATTAR inte va man vill uppnå med det!! Sandlåde nivå...å ja får nog av sandlådor på jobbet!! :o/

Vilken tur att  jag har er, mina underbara vänner!! Utan er hade jag gått under för LÄNGESEN!!

Livet, är så jävla jobbigt, och orättvist..spelar liksom ingen roll hur än jag vänder mig, så har ja arslet bak liksom.... :'O(

Min granne var här och gjorde mat förrut iaf...tacos...gott var det!!! Tack vännen!! :o*

Byter telefon nummer igen...blir nog på söndag förmodar jag....

Min äldsta fyller 15 i dag!! Grattis på födelsedagen. min älskade söta stor kille!!! Hade önskat dig en roligare födelsedag, ÄVEN att vi firade dig i lördags!!! Älskar dig så. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0