Helgen närmar sig...

...och det betyder party eller familjeliv!!!  hahha

Pratade om att hitta på något med Jessica och M och alla barnen, hoppas det blir av. :o)

Lillen vaknade på fel sida idag, för det var skogsdag, å det ville inte han!! 'L*

Sen VET jag att den som har ROLIGAST i skogen är iaf HAN!! Men han är ENVIS, som sin far! :o)

Har just kommit hem, efter att ha varit ute och gått i en timme. Kändes SÅ skönt att ta tag i det igen...man BEHÖVER det för själen. :o)

Skulle egentligen behöva sola också, man är ju KUSLIGT blek för tillfället...men det får nog bli en senare fråga, för jag har viktigare saker att lägga pengar på just nu. *yepp!*

Som TUR ÄR, så finns det ju SMINK.... :o)

Träffade Ewa uppe i centrum, och jag lovade att ringa henne, så jag ska hoppa in i duschen nu, å sen dit och hälsa på!

Det var så längesen vi träffades så det blir trevligt. :o)

På eftermiddagen kommer mormor över och träffar barnen.

Sen behöver jag kolla upp allt inför mitt pluggande, shit alltså...dagarna räcker inte till ibland....


// what goes around, comes back around... :oP


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0