Goo kväll!!

Sitter å kollar på en film på fyran om kvinnliga sol och vårare..haha helt sjukt! :o)

Men ja tror att jag har sett filmen förrut...men den är rolig iaf. :o)

Pratade just med min nyfunna vän i telefonen, och han skulle snart ringa upp igen....skulle bara fixa en grej först.

himla trevlig kille! *kraaam vännen*

Var iväg på Funhouse med Bultas idag, och Jessica och hennes barn var också med.

Det var en unge där som gick å knuffade allt och alla, så Jessica sa åt honom att han skulle skärpa sig.

När hans pappa kom, så var det en kille som gick i mitt ex klass i gymnasiet!! Shit, han kan inte ha det lätt med den ungen!! :o/

Mellankillen sover hos mormor inatt, å ja va där en sväng och letade efter ett videoband som Jessica ville se,

om en kille härifrån stan som är död nu, och som hon tydligen hade haft i hop det med för längesen.

Men förmodligen var det på ett beta band....så då måste jag först kolla att den videon funkar....shit....har hänt en del i

utvecklingen vad gäller teknik, kan man säga...hahah :o)

På kvällen var vi på middag på Okstigen, God mat och trevligt sällskap!! *tackar vännen!!!*

Men ungarna var som duracell kaniner, helt uppspeedade...och vi som trodde att dom skulle vara jättetrötta efter

Funhouse, men ICKE!!! :o)

Nu ska jag snart gå å knyta mig, det är en ny dag i morgon!!

Sov gott! // "Your time will come!!"...  :o)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0