Friday i´m in love!!

Jaa!! Mitt nya bredband började ÄNTLIGEN  funka idag!!! Jäklar , va fort allt går nu!! Å billigare blir det också!! Nu väntar ja bara på telefonin- å mitt nya nr också. :o)

Idag var jag i skärholmen. jag skulle hitta en vinterjacka, men det blev två tröjor, nej tre faktiskt, om man räknar den som ingick, och ett par byxor istället.. :o)

Bultas fick en jättesnygg vinterjacka däremot :o), och ett par coola byxor som jag inte kunde låta bli att köpa... :o)

Men man får såååå ont i ryggen av allt vankande i affärer....vi gick där säääkert fyra timmar eller nåt!! :oP

Helgen blir nog lugn tror jag. Har inte direkt planerat nåt, men imorgon ska vi ev till Salem och hälsa på M, det var ett tag sen....*miss you Baby*

Marika och jag pratade också om att ses nåt eventuellt, så vi får väl se. Vi har ju sagt länge nu att vi ska det, men det lyckas alltid komma nåt i vägen....trist.

Nu ska jag steka lite pannkakor iaf, det är bara jag och E ikväll, för stor killen sover hos tjejen inatt...så då blir det den middagen som Lilleman vill ha!! hahhah



// "You and me- we used to be together, every day together- always..."



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0