ASGARV!!! ;o() hihihihi

Fick just ett så KOMISKT inlägg här i min Blogg!!!!! :o)

SNACKA om att det finns ROLIGA människor! *asg* Jaja, nog om det...inget ja ens ids dela med mig av--SÅ TÖNTIGT var det ... gäsp liksom.. :o)

Har väl inga egna polare eller nåt...hihihi

Idag var jag på Previa, det gick bra. Sista gången för övrigt...skönt.

Sen ringde jag lite samtal, som behövde ringas. *L*

Jessica var över å vi fikade, chattade, och hade jättetrevligt!! :o) Hon är så gullig! Är så glad att vi lärt känna varandra.  :o)

Pratade m darling två gånger, han hade tränat fyra dagar i rad nu...så när vi pratade så låg han på golvet, med benen uppe på en stol å sträckte ut ryggen!!! hahaa kanske inte e bra att träna ofta, när man utan problem ligger på 100 kg å tränar!!! hahah  

Själv har det gått åt fanders m min träning den här veckan..ajaj inte bra... MÅSTE ta tag i det igen... :o/

Har bara känts som om jag har fullt upp hela tiden.... å det  HAR jag ju!!! :o)

Näää dags å krypa i säng... Sov gott!! :oP

// Here comes the sun!! *glad*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0