Anhörig..

Ska snart iväg på möte...ska bli skönt, för jag har inte varit där på länge...och det ger en hel del faktiskt.

 Har dammsugit ..känns som om jag har drabbats av städ jävulen, men värre saker kan man ju drabbas av iofs!!! :o)

Var lite less igår igen..fattar inte varför det ljugs och pratas så mycket hela tiden. ...då KAN man aldrig vara lycklig!! :o/

Men dom som känner mig vet ju iaf VEM JAG ÄR, och DET e ju huvudsaken!! :o)

JAG LEVER iaf med mina BARN, och mår BRA!!!!   :o)

Är ingen vän av förutfattade meningar- det är för svaga och osäkra.

Men men...det är väl gummibandet...som tydligen inte har gått av där än..bara synd...

Spådde mig ju för ett tag en, sjukt kul!! Det stämde en hel del också!! Även mina barn prickade hon in!! Nästan lite spooky... huuijj....så jag vet ju i tre år framåt ungefär hur mitt liv kommer att se ut....hittills har det stämt iaf.. :o)

Men resten återstår att se... hihihi

Pratade med advokaten idag. Känns bra, för det är världens bästa!!!! :o)

//Like a star..like a HERO!!!!  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0