14/9 -08

Tjo!!
 
Idag mår jag som ett utskitet lingon!! har ont i halsen, e snorig och har ont i varenda led i kroppen...  :o(

var ute på lekparken ändå en stund. Erik lekte med Dennis.  :o)

Jessika kommer eventuellt hit och tvättar om en stund, för det var fullbokat i hennes tvätt stuga. .

Har precis ätit middag,å nu måste jag snart åka till mamma och hämta Mellan killen. Han hade varit ute och gått med mormor, dom hade gått och hälsat på hans farmor. Trevligt.

Skulle helst av allt vilja gå och sova, men det funkar ju inte när man har barn liksom..så det är bara att kämpa på...FAST man mår dåligt... :o/

Jessan kom förbi en snabbis förrut. Dom har varit i Axviken i helgen. :o)

hon tyckte jag var fin i det mörka håret, men jag trivdes nog bättre som blond tror jag...näää nu ska jag ta och röra på mig så ja får krypa ner i sängen sen....mår verkligen piss..

host host// live and let die!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0