Trött som f-n...

...är jag idag! Vet inte om ja håller på å bli sjuk eller vad det är....har iofs sovit dåligt nu tre nätter i rad.... :o/

Men ja tar nog priset vad gäller försovning iaf!!! :o)

Var och lämnade E på dagis i morse, och när jag kom hem så la jag mig på sängen å tänkte bara vila i fem , för å sen fixa en del som ja behövde ordna.

Jag vaknade med ett RYCK en stund senare å kollar på klockan,  som är 12.38!!  Ja börjar 12.45!!

Hur jäv-a PINSAMT är det??!!

"Ja heeej, ja har FÖRSOVIT mig..." kl TJUGO I ETT!!!  * ja skämdes ihjäl!!! *

Så jag har nog världsrekordet nu tror jag...hahaha

Men men, det var lugnt på jobbet idag, å ja gjorde starkt kaffe när ja kom.

Jag drack tre koppar, men inte fasen har DET hjälpt nåt, e LIKA trött fortfarande...gäsp...tur att man e ledig imorgon!!  :o)

Jag har iofs ett möte inbokat kl ett...å med tanke på mina sov vanor..så kanske det är i riskzonen , om ja inte ställer klockan!!  :o)

Ska nog ta en fika hos Lena efteråt också, för det var ju längesen nu. :o)

Och M var ju här igår halv fem, precis när ja skjutsade älsta sonen till mötet, så vi missade varandra... :o(

Men han kommer hit imorgon istället! :o)

ska han få presenten- å vi kanske bokar resan med, för ja hittade en billig å bra igår. :o)

Pratade för en stund sen m exets nya, på messenger... jaaa ja vet inte....VAD jag ska säga om det.. så jag säger ingenting... :oP


 

hahaha IBLAND är det bättre med bara en bild !!


// "Snowblind" :oP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0