Torsdag 2/10

Hejje!! :o)

Har just kommit hem från Tallis, och det gick bra. :o)

Inflammationen går åt rätt håll, så det känns skönt. :o)

Men nu börjar Bultas, som nyligen var jättedålig, att få det jobbigt med sina luftrör igen!!!  *Mallorca Mallorca- hur FAN ska man ORKA...*  :o(

Men men, allt går...men tycker synd om honom bara.  :o(

Ska städa lite försiktigt idag, måste iaf dammsuga,men måste ta det lilla lugna pga infektionen juh..

Sen, imorgon ,ska jag ev till Johan på em..ska bli kul, för det va längesen!!! :o)

Såvida inte Lilleman e sjuk, vill säga. :o/

Ska väl försöka boka den där resan också, vi har ju kollat lite, men inte riktigt valt ännu...börjar bli dags... :o)

Har funderat på en grej....NÄR man väljer bort någon, för något annat, TÄNKER man sig då, att ALLA lever FÖR EVIGT?? Eller hur resonerar man?? Och OM det skulle hända den/dom personerna nånting, SKULLE man då kunna LEVA med det???? ..

Alltså, det är bara en fundering som jag har...och jag tror att svaret på den frågan är ganska enkel, och det är nog, att man INTE TÄNKER ALLS... för jag tror inte , att en tänkande individ, skulle handla så. Alls.

Inte jag iaf. ...

Samtidigt, så är ju inte en sån person, nån som skulle kontaktas i första hand, OM nåt hände, heller å andra sidan. Men nog är det hemskt, för ingen är ju odödlig!! Och livet, är ju det som passerar, varje dag.

Medans människor har fullt upp, med att göra varandra illa....jaaa en fundering som sagt, men det är sorgligt, mycket sorgligt... eller hur ??




// "When lights go down..."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0