Tisdag 7/10



Jobbade eftermiddag idag, och sen var vi på BVC och gjorde femårskollen. Han har en mycket konstnärlig ådra, sonen, och det måste komma från mig!! ALLT som är bra hos honom, kommer från mig!!!  hhaha



Håller på att laga mat nu, men det är bara jag som ska ha. E var inte hungrig nu, så det blir nog kvällsmat om en stund för honom istället.

C kom och hälsade på efter skolan. Han skulle hämta lite nya tabletter, för dom var tydligen slut hos pappa. *sötis*

Ska försöka att orka träna lite senare, för det är ett bra tag sen, och ja behöver verkligen. Jag är såå trött...å det brukar hjälpa. Men vill få upp boxningssäcken igen..kanske ska ringa nån karl som kan hjälpa mig...?? :o)

Det blev inget Johan idag förresten, så det får bli imorgon istället!! :o)

// Hey ya!! :o)

       hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0