Tisdag 14/10

Tjo!
 
Idag börjar jag jobba elva, det är kort dag idag.

Skönt, för jag e trött idag, jag fastnade på nätet å somnade först halv två...haha

Hopplös när det gäller sömnen... :o)

Mår ganska bra i övrigt, fick ju ur mig lite av allt möjligt igår och det är ju bra. :o)

Behandla andra-som dom behandlar dig :o)



Annars har jag iaf ett bra liv, och varför inte bara luta sig tillbaka å NJUTA....haha

Mina barn mår bra och jag med, och idag skiner solen på mig..man får passa på att bara le...och ikväll kommer M hit å hämtar presenten också... hahaha

Idag ska jag dammsuga, och sen ska ja få matgäster, så jag ska steka pannkakor.. :o)

Måste försöka hinna att få ihop moppen också, för resterande skruvar kom med posten idag...får nog ringa Fredde tror jag... *Hej Lotta* :o)

Han kanske hade en hjälm med.


//"Just Dance, it will be okey !!! "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0