Söndag 5/10

Hejje!!

Igår kom det fyra mycket små människor , utan framtänder, och frågade efter sonen, så han var ute å lekte på förmiddagen. :o()

Sen skulle vi åka till leksaksaffären och handla för pengen som E fick av farmor. Då träffar vi mina stora killars farmor här utanför.

Tydligen ska ex nr 1 och jag också bli grannar. hahah vilken dragningskaft ja verkar ha!! :o)

Men det blir ju iaf BRA för mina stora barn, och speciellt som en av dom bor med honom nu. :o)

På em hade vi mys middag här, och skålade för en "härligare tid", som Lillen uttryckte det... *söööt*

På kvällen kom M över, och vi hade det jätteroligt! Fasen va ja fick skratta, för han är en sååån chicken, å sååå PRYD!! hahhah :o)

Vi kollade upp resor, och det blir iaf Franska Rivieran....ååå ska bli sååå mysigt!! :o)

Vi åker nog rätt snart, måste bara kolla så jag har barnvakt först. ;o)

Kollade mest på tvn sen, det var ju mycket bra på tv igår...:o)

Nu sitter jag å väntar på att Jessica ska dyka upp, för vi ska åka till IKEA. Hon skulle handla en del, men har för liten bil,så ja tar grejjerna i min bil istället. Själv blir det väl å införskaffa lite glödlampor, vi får se. :o)

När vi kommer hem så kanske jag åker ut till Johan. Han skulle städa på förmiddagen,för fiska, var ju bara att glömma i det här vädret, sen hostar ju E så mycket också, så då känns det ännu mer onödigt, att va ute så mycket. :o/

Ja börjar ju jobba imorgon, rehab jobba, och det känns sådär...fast nya jobbet verkar bra , helt klart.  Men tur att det blir en mjukstart iaf, med bara tre timmar... :o)

Jaja, måste sminka mig nu, så vi kan åka sen!!

// "When the world gets in my face, I say... Have a nice day!!" :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0