Skyddsängel




Jag hittade min skyddsängel i dag på nätet, va tycks?? :o)

Var uppe hos jessica och fikade på förmiddagen. Mika kom dit, å genast blev sonen super kramig, ville sitta i mitt knä, osv...han upplever det väldigt jobbigt nu, att se andra barn tillsammans med sina pappor ...  :o(

Men jag gör så gott jag kan, och kramar honom innerligt...många funderingar som cirkulerar i honom.  *hmmmpppff* :o(

Vi har precis ätit lunch, det blev köttsoppa å smörgås. det va gott.  :o)

I går kväll hade jag vänner här, och vi hade så trevligt. :o)

Vi drack lite vin å spelade yatzy, å pratade å skrattade, å barnen lekte, åt godis å kollade film.  :o)

I kväll ska vi ev ta oss utanför dörren, till looooser stället uppe i centrum...vi får se, för vädret suger å jag såg förut att en "viss person" hade hittat dit igen... :o(    

Grattade M idag också, my "homie" for life!! *puuuss*

Nu är vi lika "unga" baby!! hahaha

Hahaha  sonen åt just en godis här..."ÅÅ va GOTT-en MARSIAN" .....hahah *sötis*

// "Killing yourself ,to live..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0