Måndag 6/10

                         Jag TROR verkligen, att de här funkar!  Å dessutom är dom ju fina. :o)                                                                                

   I dag var första dagen på nya jobbet, och det är verkligen bra där. Allt är organiserat å alla är jätte trevliga. :o)

Men jag va verkligen helt slut när jag kom hem!! La mig på sängen å somnade direkt typ... :o/ ...det känns att man inte har jobbat på ett tag!

Nu återstår bara å se, hur det går. Jag vet inte jag, men vi ska ju ha ett samtal med Paula , och vart det leder lär väl visa sig. Jag hoppas allt blir bra till slut, för jag orkar inte ha det såhär längre iaf. ... :o(


Snart drar vi igång med avlastningen iaf, och det känns så himla bra, även om ja visst har haft barnvakter, så är det ändå skönt att kunna planera lite mera...för då vet man ju när man e barnledig, å inte. :o)

Har hunnit tvätta och sortera kläder, sen jag kom hem...å  nu lagar jag mat.

Var förbi Jessica också, å drack kaffe en snabbis.. innan jag hämtade monstret. :o)

I morgon ska jag få hjälp med att fixa bilen för den immar ....sikten blir inge vidare då.....men Johan e ju så gullig å hjälper mig med det! *kraaam*

Ska på femårskontroll också imorgon med E, och han ska få en spruta. Han brukar vara duktig, så det blir nog inga problem! :o)

Föräldrar mötet däremot, kan jag förmodligen inte gå på, och DÅ känner man, i ett sånt läge, att det finns dom som ylar om blod, å inte lever som dom lär!!

Men, det löser sig, sa han som sket i vasken....: o)



// "Never mind the Bollocks"...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0