måndag 27/10

Tjoho!!! :o)

Idag var det Nallens dag på jobbet. :o)

Det var roligt att se barnen vara så stolta över storyn kring just deras kompis...hahha

Har precis pratat i telefonen i en timme, tills det bröts.....å jaa...det slutar aldrig känns det som. ... :o(

Men vissa delar va givande iaf.. hoppas jag. :o)

Jag  vill bara att jag å mina barn ska få må bra ....jag försöker å försöker....men  tydligen har vissa feltolkat  saker som jag skriver om här. .å det e ju tråkigt tycker jag. :o(

Och det jag skriver om här, är inte riktade , utan handlar om MIG!!

Lånade A-Ls bil idag, å det var snällt gumman!! :o)

var på samtal me äldsta sonen.. lite jobbigt, men givande...

När ja kom hem så bjöd jag Jessica på middag, hon behöver få ta det lite lugnt...*gumman!!*

Sen har jag suttit i telefonen med försäkrings bolag, bärgare, å hela den biten- förhoppningsvis är det fixat nu...får väl se .. .. fullt ös- medvetslös...har ont i pallet fan!!! hahahha

Ska försöka hinna med att ta mej till morsan imorron, å kolla upp den andra bilen...får jag ej magsår snart- så får INGEN det!!!  Det är nåt HELA tiden!!!  Men iofs..det funkar än så länge iaf...

Har varit på kanon humör hela dagen idag...men nu e ja låg...eller trött....kanske det är...har ej fått så mycket sömn i helgen.

Men igår var det värt det!!!! hahha

I går kväll, möblerade jag om i minstingens rum, och det blev okej...men ja va väl egentligen inte riktigt klar..när HAN tyckte att jag var det...hahha :o)

Han började växa ur sin säng...så ja fick dra ut den, å då fick den inte riktigt plats där den stod innan....

Han e grymt mallig nu, för att han minsann har en lika stor säng som brorsorna!!! hahaha

Han frågade mej nyss, varför dom e sååå coola?? hahhaha  *love them all*

Ska gå upp i tid på jobbet nästa vecka...jag hoppas det kommer att funka...vi får se helt enkelt... :o/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0