Hell..o..vin..??

JAG minns iaf förra halloween... å  va jag gjorde då... Sömn blev det inte mycket av iaf...

har laddat me godis å hamburgare till barnen, och vi ska försöka ha det riktigt mysigt ... :o)

Idag är det bara jag å min yngsta, men i morgon har jag båda hemma. Då ska jag kolla på lägenheten å bilen. På kvällen ska jag troligt vis ut, men däremellan ska vi, jag och barnen, fira halloween, traditions enligt.

ikväll kommer Marika, för hon skulle ändå till graven, å vi ska käka kolgrillen... :o)   *guu va läängesen gums*

Vi skulle egentligen också till "farfars trädgård", som E brukar säga, men palla i det här vädret, utan bil....naaee...får bli en annan dag, eller i morgon. :o/

Eventuellt skulle jessica komma förbi  också ,om en stund, för hon åkte på kryssning idag med barnen, å skulle va hemma nu på kvällen. :o)    trevlans!!  :o)




Nää nu måste ja dammsuga... hej hopp!!

//" I just wanna live while i´m alive.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0