Häxor å Troll!!!

HAHA för SNART är det Halloween, å DEN högtiden e ju lite SPECIELL!!! :o)

Idag e ja på asbra humör!! Var med om nåt HELT sjukt igår!!  Så NU ÄNTLIGEN, så VET jag!!!

Å det känns SÅÅÅ skönt!! :o)

Änglarna  hade en del å säga mig..å de va ju helt KLOCKRENT, på GRÄNSEN till OBEHAGLIGT nästan, men HÄFTIGT!!! :o)   *TACK!! Verkligen!!*

Idag gick jag lite tidigare från jobbet, för ja skulle till läkaren. Det gick sådär...måste dit i morgon igen å ta fler prover...

Lillen börjar bli snorig, och det e ju inget vidare..å jag som ska ut på lördag å allt..men det löser sig ju , men ändå..jaja, det behöver ju inte bli nåt mer av det heller, det vet man ju inte...

Ska kolla på lägenheten i helgen tänkte jag, å även kolla på bilen....ska bli kul!! Men som sagt, det ÄR ju en bit att åka,till nya stället, så vi får se hur det blir med flytt. Ja har ju jobbet här...så som det ser ut nu iaf.  :o)

Nää i natt SKA jag sova!!! Herregud, minns inte när ja sov sist ens juh...hahah





// Don´t worry-Be HAPPY!!! :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0