Fredagen den 17/10

HEJJE!!

Idag var jag ledig, och det är ju nästan mer intensivt än att jobba! hahah

Först så åkte jag ut till Järna, och handlade. Guuud va mycket saker jag hittade!!!  B l a en jättebra kylskåpsmagnet!! Hahaha . Nån tröja, en badrums krok å lite annat köpte jag också. Det blir nog att åka dit och köpa lite julklappar senare. Jag köpte en idag till E. :o)

Men annars så blir det nog lite färre julklappar i år, än vad barnen är vana vid...men vad gör man...??

Får nästan lite ångest när jag tänker på julen... :o(

Efter jag hade varit i Järna, så åkte jag ner till stan, och köpte en jacka. Jättefin! :o)




Har ju haft samma i flera år, för att jag tycker det är så jobbigt att hitta någon jacka som jag tycker om, men nu hittade jag en iaf!! *puuhh*

Däremot var den lite dyrare än jag hade tänkt mig, eftersom M också behöver en jacka, men jag får helt enkelt köpa en till honom nästa månad istället.  :o/

Nåja, efter stan så blev det att åka till gamla jobbet på rehab samtal. Det gick sådär. Kommunen gör ju lite, men inte tillräckligt för sina anställda, tycker jag... Så jag får se vart detta leder... :o/

Efter det så hämtade jag upp E, och sen Lena. Vi åkte ner till stan igen, och tog en fika. Jättekul att träffas, för nu var det ett tag sedan!! *Kraam gumman* :o)

Vi har alltid så himla kul när vi ses!! Skrattar som dårar båda två!!  Hahaha

Jag köpte en halsduk på Indiska med, för det var så fin färg på den... :o)

När jag kom hem, så dammsög jag, å dammade lite....städade toaletterna osv...så nu är det lite fräschare här igen. :o)

My "Homie" , har fortfarande inte varit här å hämtat sin present,.....sen om det ej blev försent, så skulle han komma över en sväng. Så vi får väl se...Vore skönt om han gjorde det.... haha  ;o)

Fullt upp, hela långa dagen alltså!!! :o)

// " I like to move it, move it !!!!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0