fredag 3/10

Hejje!

Snackade just me brorsan, han fyllde ju i söndags...hihi ...så kan de va!

Alzheimer light... :o)

Var och klippte Alexandra idag, och sen fikade jag med Maarit. :o)

På eftermiddagen åkte jag , E och Jessica ut till Johan och fikade. Riktigt mysigt...har ju inte träffat honom på länge nu... måste nog ha varit när ja fyllde eller nåt??

Har så sjukt ont i huvudet.... :o(

Tror det beror på pencillinen som ja äter....ska ta en alvedon... :o/

Uäck!!  VIDRIGT!! :o(...att dricka skiten...man spyr ju nästan...

Jag är ju ingen tablett människa överhuvudtaget...bara i yttersta nödfall som jag tar... :o)

Har bytt nr igen..så nu sparar ja en hel del pengar..det känns bra. :o)

Men e fortfarande less på Förskingringskassan, för dom ligger efter, som vanligt.

Säger som Linda Bengtzing.."HUR svårt kan de va??"

E håller på å hostar ur sig lungorna..det e så jävla synd om honom...har gett han medicinen, men den hjälper inte, så ja får se fram emot en vaken natt, förmodligen..och i värsta fall, sjukhusvistelse....suck...det är ju inte mer än nån vecka sen, som han VAR superdålig, så det här e ju inte så lovande...å hösten har ju bara börjat!! :o(

Har inte den pojken haft NOG snart... :* o(

Jaja, han HAR iaf en farmor, och en faster igen. Det känns bra iaf! :o)

 OM han är bättre på söndag, inte så värst troligt, men OM, så var tanken att vi skulle ut å fiska. Jag hoppas det kan bli av.


Och imorgon måste ja egentligen fixa moppehjälm å lås...vi får se.

Aja...nu e de lite tv dags, för Johan Glans..han e så jävla rolig!! :o)



//  cause i´m yours to keep, if you want to... :o)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0