Fredag 24/10

HEJJE!! :oP

Idag jobbade jag eftermiddag, å sen kom Jonas å hämtade mig . :o)

Tog en snabb kaffe i parken, innan jag handlade och hämtade minstingen. Det va HUR mycket folk som helst, på Ellbe idag, för dom hade en massa provsmakning i hela affären..sjukt långa köer! :oP

Efter att jag hade hämtat sonen på dagis, så gick vi hem å städade lite. :o)

Sen beställde vi pizza....va egentligen inte så sugen, men ja hade inte så mycket mat hemma, plus att eftersom jag städade så var det ju skönt att slippa stressa med mat samtidigt. :o)

 Ikväll blir det en myskväll hemma. Vi ska kolla på Idol å sen ska jag för en gångs skull, försöka komma i säng i tid!! :oP

Återstår å se hur DET går...hahaha!!

ABBA tema idag på Idol...såå jäkla bra!! Ja menar "When I kissed the teacher" å "Tropical Loveland" knäcker ju vilken annan låt som helst!!!!  :o)

Kollade på en film på tv4 film igår...ja visste faktiskt inte att JLo hade fixat naggisarna?? Hon hade ju nästan likadana som mig innan...hahaha
 
Å sen va hon luden i hela pannan med!!  :o)

Så är det, dom e människor dom med!! hahha

Får se hur det blir med utgång i helgen...annars blir det nästa helg...men jag har ej bestämt mig för vilket än...aja..de visar sej juh... :o)

I morgon flyttar båda mina ex in hos mig!!! HAHAHAHAHAHAHA näää men jag blir granne, med båda imorron!! *sanslöst roligt.* . jiiiipppiii... eller nåt.... :oP

// ""And it burns, in the RING OF FIRE!"" :o)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0