fredag 10/10

Hejje!!! .o)

Idag har jag varit hemma med E, för han låg och hostade hela natten....perkele...:o(...så man e grymt trött..ja tror klockan var halv tre eller nåt när jag somnade. *gäääsp*

M var här och skulle hjälpa mig med moppen på förmiddagen, *love ya* och han hade med sig sin son. *sötis*
Jag såg hur E tittade när dom stod där, tillsammans, och hjälptes åt me skruvarna. ..

"han älskar sin pappa eller hur?"..sa han efter att ha tittat på dom ett tag...*LILLA ÄLSKLINGEN*
Ni ska veta, att det gör ONT i en mors hjärta, när man ser sina barn sakna så!!   *hmmppff * :o(

När dom hade åkt, för NATURLIGTVIS saknades grejer,  så moppen ej gick å fixa, så fick E värsta psykbrytet här!!!
han GRÄT så han nästan skakade, och testade mig, för att se om jag stod kvar vid hans sida.






Så sant så sant.....

Ikväll ska vi antingen gå till den lokala pizzan, som riktiga loooosers...hhahah eller så är vi bara hemma å myser...vi får se...over and out!!!


// "SCREAMS break the SILENCE!!!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0