Tisdag 25/11

Tja Allihopa!! :o)

Idag var jag också hemma med sonen. Vi var hos Lena och pratade, och jag fick några övningar med mig, som jag kan använda när han blir "tänkig", för att använda hans eget uttryck. :o) *såå söt*

Nu känns allt mycket bättre!! :oP

Jag tycker att handling , är handling, medans ord...faktiskt bara är...ord.

Så tyvärr....

Igår ringde Micke, å det va kul, för vi har inte pratat på lääänge! :o)

Han berättade en sak för mig också... Mohahaha hemligt!!!! :oD

Men "kallt!! "

Vi var och handlade lite jul klappsetiketter.. och kort och lite annat , efter
att vi hade varit hos Lena med. :o)

Sen var vi uppe på vinden och hämtade ner lite "stakar"..hahah, så har FLERA stakar här hemma nu... VÄLDIGT trevligt!! Mohahaha :oD

Har dammsugit och plockat lite ...ser trivsamt ut här nu...allt nytt jag har köpt, (har ju gjort om hela hemmet nästan)...gör det ju inte sämre precis!! :oD

Ska bara fixa till den där fondtapeten i köket också..så är det nog faktiskt klart sen. :oP

Är så glad över mitt härliga liv, mina fina barn, och mitt trivsamma hem!!!

Dom ringde från skolan idag, och jag ska dit om nån vecka på intervju. Känns nice! ;o)

Det är det finansiella som e strulet bara...men ja får väl låna i värsta fall.

Det är ändå värt det, tycker jag. kommer lätt att tjäna ihop dom stålars ja lägger på det, plus att man gör något man verkligen vill. "Man har ju bara ETT liv, som min sjökaptens vän, så klokt sa." *puss på´re* :oP

Nu verkar det klart ang julen iaf..det ser ut som om det blir jag och den yngsta bara på julafton..... jippi!!!!

Jaja, det funkar de me!!! ;oD




//" Jag blundar och håller andan lite till!" :oP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0