Söndag 9/11

Hejje!!

Guuu va det är mööösigt me ljus inne- å mörker ute!! :o)

Såhär mysigt har vi det här nu ...

                 

Idag så har jag varit och handlat lite..i centrum.. :o) ... å även varit hos grannen å tagit en kaffe. det va trevligt, för det var ett tag sedan vi träffades.  :op

Det är ju Fars dag idag....så mina äldsta barn var förbi hos sin pappa och fikade.  Annars finns det ingen å gratta....  Jo, iofs pratade jag med min egen så klart!! :o)

Gjorde kyckling gryta till middag, och sen drog jag igång med städning här. :o)

Fäste sladdar längs lister, skurade golven osv..skönt att ha det gjort!! :o)

Ja JUST DET!!! Spelade på hästarna igår , med Jessica...vi satsade bara 48 kr..och vann 350!! :o)

Det va VÄLKOMMET, och roligt!! :o)

Pratade med min polare på Åland i går på msn med...han e sååå rolig!! :op

Men han har ju lyckats FLYTTA från den här deprimerade stan å andra sidan!! MOAHAHAA

Han sa att han skulle skicka ett julkort, med sig själv i brandmanskläder, på!!! *asg*

Han undrade om ja trodde min gamla svägerska också ville ha ett...he he he ...stöörd men skön du e mannen!!! ;o)


// " I just miss you, that´s all"...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0