Söndag 2/11

Hej hopp!!!

Idag e ja trröööötttt!!! *Gäsp*

Var ute igår, och kom inte i säng förrän vid halv fem. :o)

Sonen vaknade halv nio så..jaa..ni hajjar... :o)

Jävligt skumt ute igår, men Perelli va över förväntan iaf. :o)

Var hos jessica innan, å jag sminkade både Jenny och Annica. Dom blev super nöjda, å de va ju kul! :o)

Vi dansade iaf en del och hade det trevlans... *gumman* :oP

Har fått en hel kasse med jättefina kläder till min son, ett par stövlar och en skinnjacka å en del annat med..såå himla gulligt gumman!!! :o)

Har helt enkelt underbara vänner!!  *lucky ME*

Aja, iaf så gick halloween firandet bra här, vi åt hamburgare å jag hade köpt godis å grejjer till barnen. :o)

Min stora, hade sin tjej här över natten.. hon e söt. Men det e ju han med å andra sidan.. *ler stolt*

Har däremot inte ringt om lägenheten, å idag blir det ju inte iaf...får ta tag i det, å bestämma när jag ska dit. Bilen har ja inte heller hämtat än... :o(

Bet av min jäkla tand igår igen...såå komiskt också, för jag bet av den när jag stod å pratade med Micke ,å tuggade tuggummi...va gööör man liksom...så ja höll god min, men när ja kom ut så spottade ja först ut tanden, å sen tuggummit... *asg*

Helt sjukt att stå utanför krogen å spotta tänder..hahahha

Aja, men ska fixa lite mat nu...sonen vill ha datorn med..

// It´s a long and winding road...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0