Saturday night!! :o)

Simpsonscitat

"I am so smart, I am so smart, s-m-r-t....I mean s-m-A-r-t." -Homer

Mohahahaha!!! SÅÅ skön! :oP

Ser en snubbe på teve nu..me SÅÅ schyssta armar!!! :o)

In Flames rockar!! :o)  UNDRA just om exet tog med sig den cdn...förmodligen.. :o(

Måste köpa lite cd skivor me dom-gillar hur dom blandar in lite andra stilar i sin musik... :o)

Hoppas på att kunna gå på dom någon gång. ;oP

Ska hoppas att jag kommer iväg på Whitesnake också...Jessica och jag har ju pratat om att gå på dom.

Skulle egentligen ha gått ut idag, men jag orkade inte. Dessutom sprang E och kissade precis HELA TIDEN:???

VET INTE, om det är urinvägsinfektion, eller om det är nervöst.... :o(

Han fick sig en liten chock, lite tidigare i kväll..å det kanske är därför 

Pratade m Jaana förrut..*jaa gumman..ja UNDRAR just jag med?? *



Från det ENA- till det ANDRA...mohahaha

Azzå...IBLAND undrar jag, va tanken med MITT "MISSION," här på jorden är...för ALLA har ju ett, TROR JAG iaf...??

DESSUTOM, tror jag, att nåt är lite galet med min hälsa....har haft domningar HELA DAGEN.... kommer från huvudet...å håller inte i sig länge, men e obehagligt ändå... :o(

EN sak är iaf säker... INGEN dör som OSKULD- Livet KNULLAR en ALLTID, på NÅT SÄTT!!  Som en VIS man sa.... ;oP

Både jag och barnen är ju ganska förkylda..å det e ju iofs inge konstigt, eftersom det är GRISKALLT ute!! Vi var inte på lekparken LÄNGE idag direkt!! *HUUUA*

Men samtidigt, är det ju väldigt vackert ute..med snön på träden osv...ja skulle bli en skiiitbra NORRLÄNNING!! hahha

Gillar vintern!!! :o)

Ajaa..chip chop på er alla!!! :oP

// " LEFT ME and I BURY THE PAIN"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0