Rich bitch friday!! :o)

Tjenare!!

Har inte skrivit på några dar. Har haft fullt upp, å inte varit hemma så mycket. :o)

Har jobbat...å träffat kompisar mm.. I onsdags fick jag vara barnvakt när Jessica fixade däcken. Har köpt lite julklappar, också. Skulle egentligen vilja handla HUR mycket som helst, men det gäller att begränsa sig. hahha.

Men det e ju tur att dom får fr mormor å morfar med!! :o)


Till mig själv har jag också köpt lite. Tack till mig!! :o)

Har varit lite "too much" också...bla igår när jag träffade en kompis som ja inte sett på länge.  :o/

Aja..skiter väl i det!! :oP


Om en stund ska jag iväg å käka..får se om det blir pizza. E inte sugen egentligen, av två anledningar...så vi får väl se

Sen , när jag har käkat, så ska jag gå å kolla på Magnus Betner´!! Ska bli sååå trevligt, för han e så jävla skön...å snygg med för den delen!!  :o)

Så nu måste jag sätta lite fart...ja just det, min yngsta sa en så skön grej härom morgonen, när ja inte hittade hans vanliga mössa, å fick ta en annan...

"Nej mamma, inte DEN! Då ser ja ju ut som en SUFFLÈ!! "...hahaha rolig!! .o)

jag frågade va en sufflé va..han bara..."Typ som en paj".....han e såå smart, han brås på mamma minsann!!! :o)

Den äldsta sonen, har fullt upp med att kolla upp gymnasier nu...stackaren...det e inte så lätt å veta vad man vill bli när man blir stor.... *ler*


///" Om katten löper- är det väl bara att använda kondom?"   ;oP
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0