Magnus Betne´r!!

Så jäkla bra!!! Det absolut roligaste ja har gjort på lääänge!! :oD

Nog faaan blev man på bra humör av hans sarkasm...he he men efter det så drog vi till Donken, för polaren hade inte käkat..å sen hem. Var tvungen att hämta ut pengar på hemvägen, till barnvakten. Då var det nån som ropade på mig..haha så vi stod å surrade ett tag utanför pizzan, å det e ju ett ställe också..hahaha

Han ville åt min lägenhet...men de visste ja redan!! :oP

Jag lovade att säga till när ja flyttar.... :o)

I morgon så är det marknad på Torekällberget. Ska förmodligen dit...får se om jag orkar. Annars kanske vi drar till Salem, för det var längesen nu. *miss you bebe*

// "Det finns mirakel, å för mig är det faktiskt DU" :o*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0