Lördag..eller söndag??...haha

Tjoho. :o)!

Idag var jag iaf lite utvilad, sov rätt länge i morse, å det va ett tag sen så de va inte fel! :o)

Pratade med "Salem"..å han hade varit å köpt julklappar på förmiddagen, å vi skulle höras på eftermiddagen var det tänkt. Men ja va hemma sent idag, så det blev inget. :o/

Jag å Maarit var i centrum å handlade slingmedel...och det va lite komiskt! hahahah :oP

Sen gick vi hem och fixade käk ihop, eller rättare sagt, HON gjorde det, medans jag gjorde slingor på Jimmy! :o)

Blev faktiskt jäkligt bra! Sen efter det, gjorde hon slingor på mig. Tänker nog göra flera faktiskt.  :o)

Torekällberget är tydligen nästa helg, så jag vet inte VAD jag tänkte på där! hahahha

I morgon har jag tydligen en dejt med...hahha :oP

Seriöst, så ska ja umgås me en polare imorgon. :o)

Tänkte jag skulle fixa tapet till fondväggen å tapetsera. Ska bli kul. :oD

Funderar på att fixa övervåningen också om ja orkar å hinner, slänga ut hans soffa å göra nån myshörna eller nåt där ist. hahah

Sen måste jag fixa pepparkakor, för i morgon är det redan första advent!! Shit azzå, va fort det går!!  (*sa flickan* he he he)
Vi måste ju ha våran traditions enliga fika här, menar jag!! :oP

By the way, FAN kan inte SMÄLTA att JOHAN åkte ur Idol igår!!!  Fiii fään! :o(

// " Oooh, it makes me wonder..."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0