Ida´så va de tisda´.. :op

Tjo!!

Ska snart iväg till tandläkaren å dra ut tanden, eller det som e kvar av den... :op

I går så var jag och kollade på lägenheten, och den var VERKLIGEN  fin!! :o)

Däremot , så tror jag mer på att vänta, eftersom jag ändå börjar få erbjudanden nu. 

För det här var ju i ett tre våningshus, och jag vill hellre bo i lite radhuskänsla, som jag gör nu.. :o)

Det blir lite svårt att sätta sig i en "vanlig" betongklump, TROTS att lägenheten som sagt var asfin!!

Skitsnygga tapeter i alla rum var det också. :o)

Mamma tyckte också den var fin!! :op

Kollade på bilen också igår, å den får duga. Ingen ide´å lägga för mycket pengar på en bil, för ja vet ju aldrig hur länge jag får ha den kvar...nu sist var det ju bara tre månader.... :o(

Yngsta sonen är hostig som bara den... jobbigt för honom. :o(

Måste ta med mig honom idag, till tandläkaren, för jag har ingen barnvakt. Men så är det ju när man är ensam förälder!!

Jaja, det är aldrig några problem med honom, han börjar ju bli en stor kille!! :o)

// " Me myself and I "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0