Hej hopp din gamla propp!! :oP

Kom precis hem fr grannen..var där å kollade hur min matta passade i deras kök, för dom har gjort om. :o)

Det var fint. :o)

Höll på att frysa ihjäl idag på jobbet...ja e ju tyvärr drabbad, av alzheimer light...så jag glömde tjocka kläderna i hallen i morse. Det kändes...brrr..å idag var det dessutom skogsdag... ;o/

Min date, som ja skulle haft idag..fick inte ihop sitt tidsschema, så det blev inget besök...aja...det gööör inget. Är nöjd å glad ändå!!! :o)

Får väl se om vi ska ses eller inte...annars kanske ja sticker upp dit...vet inte.. e som sagt rätt nöjd med livet som det är. ;o)

Skönt med lite pengar nu iaf..kommer som en skänk fr ovan, minst sagt!! fast det ska ju handlas lite julklappar...så man e ju iaf inte rik...  :o(

TB va här idag och dom ska byta ut mitt kylskåp, så jag kommer att få större frys, å då kan jag ju börja att handla lite annorlunda. Det e nice. :o) 

Dessutom, skulle man tydligen kunna frosta av frysen, utan att för den skull stänga av kylskåpet. Och det kan man ju inte nu.

Nää nu ska jag ta bort maten från spisen, så vi kan äta. Och senare ska jag ev åka å köpa vinter skor och slingmedel. Hahahha

ha de gott allihopa!! :o)

// Jaa det blev ett par höga och as snygga stövlar, en liten julklapp till yngsta sonen, mascara, slingmedel å så lite mat!!!   (Tack för skjutsen vännen!!! Kraaaam !)//

// " I´m your Venus, i´m your fire- your desire!! "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0