Fredagen den 7/11

Simpsonscitat

"Lord help me, I'm just not that bright."
-Homer


Japp! Så var det då fredag igen...veckan har rusat iväg, och det känns i hela kroppen å knoppen ,att man har gått upp i tid på jobbet.

Risken är väl, att det inte känns lika mycket i lönekuvertet tyvärr.. :o/

I helgen har jag alla tre barnen hemma hos mig,och det är mysigt! :o)

Jessica ska komma hit och äta med oss,och sen vet jag inte vad vi ska hitta på.??

Hon pratade nåt om en tur till Salem, men "my Homie" har ju sina barn med, så ja vet inte hur det blir med det....

Igår jobbade jag kväll...det var jättetrevligt för vi håller på och startar upp ett projekt. Det känns att alla har bra idee´r ,å är motiverade...men Eva och jag hade dom bästa idee´rna, enligt mig... he he  :op

Pratade med Jaana en del igår....jaa vad säger man....

Däremot var jag i sonens skola idag på samtal...det gick bra men är lite jobbigt också... :o/


Näää nu kommer mina troll, så nu ska här lagas mat!! :o)

//"
I´m not here for your entertainment!! "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0