Fredag idag...synd om mig... :o(

... För jag e sjuk!! :o(

Värdelöst å tråkigt e det... "däppt i däsan" å bihålorna...huvudvärk..fryser..å känner mig allmänt krasslig. hua hua!! :o(

Var på väg till jobbet igår, men vände och åkte hem igen, när ja kände att jag började kallsvettas, å det började snurra i huvudet....

Gick upp till Jess en stund senare, och hjälpte henne m lite inredning. Det blev fint! Jag gillar ju sånt... :o)

Har försökt att vila lite, men det är nästan omöjligt ..kan inte bara lägga mig, utan det får bli korta strö stunder här och där under dagen... :o)

Har precis varit ute på promenad..behövde gå till apoteket....det va ruggigt ute..å började regna precis när ja kom hem igen. :oP

Pratade med Jaana igår. *Hej Waldo* hahahha ;o)

När jag lämnade sonen imorse, så fick ja mycket beröm för hans kantarell dräkt, som han hade på höst maskeraden!! hahaha  håller med om, att han va VÄLDIGT SÖT i den!! :o)


Tänk va fort tiden går...å de e inte ens långt kvar till jul ju!!! Har frågat andra sidan ang den, men ej fått svar... Dåligt....så det blir jag å barnen i jul... Men skitsamma liksom... är ju ändåhela tiden. 

Jag ska hoppa in i duschen nu...å kanske äta nåt med..för det har ja visst glömt göra idag....  : o P 

By the way, så surrade ja me sjökaptenen på nätet igår.. å han e helt stöörd!! Men ROLIGT  störd!!!  * Kram på´reh!! * 
 
Han frågade varför man inte får ont i magen , när man äter 2 mandariner??  För det är sammarin!! hahah det kom han på, bara sådär, när han åt mandariner liksom....he he ..såå skön snubbe... å en bra vän. Man blir alltid på bra humör när man pratar med honom!!!!! :o)

Jaja... ÄTA var det... å sen duscha.....tjing tjong!! 

// "Hit me with your love thing!!!" 

       

Simpsonscitat

"You'll have to speak up, I'm wearing a towel!"
-Homer    

MOHAHAHAHA!!!!!





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0