Fortfarande fredag, i tolv min till! .o)

....vart spådd idag igen...häftigt ,å det säger så väldigt bra saker, som man känner e klockrena!!! :o)

Spådde nutid, å tre månader framåt. Och det kändes som om jag är inne på rätt bana!!  : o)

Fasen va skönt azzå...ansökningarna e inskickade, å nu är det bara att vänta... :o)

Annica va här en stund på kvällen, å hon försökte FÖRGIFTA mig, me ÄCKLIGT TE!!!! *DAMN YOU*  :o)

Fick ta en bira istället....smakade också skiiiit!!  :oP   Så hon fick den...hahahha

Min polare fick tjej besök idag, ist för på onsdag....så vi får väl se när vi hörs igen...han tog iaf uppdraget att bli min "personliga tränare", på allvar!!!!  :o)

Det ska detoxas m rödbetor tydligen..men ja gillar inte det, å DEFINITIVT INTE å dricka det!!! Men DÅ var man tydligen en barnunge!!! Mohahahah ....så de e bara å göra det då!!! .oP

Tänker iaf, börja till jobbet, när vädret tillåter, för det e jävligt dyrt att åka buss...å dessutom tar det ju när man går på morgonen innan frulle!! :o)

Det som e skumt , är att jag ej gått upp något, även att det KÄNNS som det..*skumt som F *

Sov gott!!

// " must be talking to an angel"....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0