yeah right!!

har städat idag...varit å handlat...bjudit en kompis på mat...i morgon ska ev lilla sonen ha besök här som ska sova över...de blir mysigt. :o)

Min stora skulle på bio i morgon, och ut å käka med tjejen. :o)

Själv veet ja inte...ja mår skitbra..men klarar fortfarande inte stress så bra....samtidigt som ja lätt blir rastlös....skumt?? :o/

Har också en jäää... huvudvärk hela tiden som inte riktigt vill ge med sig.... :o/

Å nåt fel me balansen..funderar en del..å kanske måste kolla upp det...

Har tänkt att det har me blodtrycket att göra..men vet inte....

Vore ju typiskt om de skulle va nåt!! :o(

Men ja säger som Vince Neil "If it wasn´t for bad luck- I had NO luck at all"...... hahaha det e inte riktigt SANT..men ändå!! :o)

Körde lite Tarot kort idag..det är alltid bra tycker jag..så man får lite riktning på livet, och hittills e ja iaf inne på rätt spår. :oD

Just det!! Pratade lite m min "Homie" i tel igår..vi konstaterade att det här med förhållande....JOBBIGT!!!! Allvarligt, man MÅR bra....man HAR kidzen....VI har VARANDRA... *L*....VAD MER BEHÖVER MAN??? :o)

Såå jäkla skönt att man kan göra VAD man vill NÄR man vill...utan att behöva ta HÄNSYN till NÅN...leva sitt eget liv....det e ju verkligen skönt!! :oD

Va ska man då trassla in sig i nåt för???

Det är så lugnt å skönt här....harmoni...skulle jag vilja kalla det... <3

Puss!!

// " Love bites" :o)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0