Vart faaan e SNÖN????

Det HÄR funkar ju inte!! Vad ska man hitta på under jul lovet, om man inte ens kan åka pulka!!?? :o)

Träffade yngsta sonens stora syster på bussen idag. ..

Kunde icke sova i natt alls..så ja har varit jäää trött idag på jobbet! Hade såå ont i "nederdelen av kroppen"...hajjar inte alls vad som e felet..får väl gå till läkaren om det inte ger med sig...känns ungefär som ja e gravid...hahahah :oP

Har städat idag lite, när ja kom hem fr jobbet. Kör väl ingen jätte grej direkt, men ändå att det ser lite trevlans ut här på julafton. :o)

Sen ska ju kusinerna komma å vara här lite i mellandagarna, och det ser både jag och minstingen fram emot. :o) Men det e det ja menar...snööööö!!!???

Har ett helt berg av julklappar under granen nu..hur har ni det?? Jag bara köper föör mycket....men ja vill ju inte att julen ska bli sämre, bara för att situationen är som den är....


Nåja...idag tog jag tag i detta med stipendier...drog ut blanketterna och ska fylla i dom och posta under jul ledigheten, tänkte jag.

Sen har jag två boenden, som jag ska hinna med att kolla på också... under jul ledigheten. hoppas nåt av dom,  faller oss i smaken!! :oD

I morgon blir det ut å fara lite...å så ska vi göra lite kött bullar och jul godis. Alla barnen kommer imorgon eftermiddag, och ska sova kvar till julaftons morgonen Mööösigt!!! He he

Aja..har fullt upp i morgon, så dags å hitta kudden nu!! :o)

Peace!! :oP

// " Don´t bother!, we´ll be FINE!! "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0