Tjena alla balla

Jag kom just ner fr övervåningen, där jag har gjort en fondvägg. Problemet var bara, att det va som en plansch kan man säga, med mönster passning osv..och väggen var bredare än tapeterna!! :o)

Vi får väl se om det funkar..annars får jag fixa det!! Ja eeeee ju såååå braaaa trala la la !!!!! :o)

Idag har jag vabbat , och kommer att behöva göra det i morgon med, pga den där dumma 48 timmars regeln...jaja, får väl ta tillvara på den dagen och fixa lite mer inför julen- även att det inte är så mkt kvar att fixa!!! :oP

Är det fler som har barn som inte riktigt köper det här med att bara öppna EN lucka på chokladkalendern per dag??? Världens dummaste grej egentligen, att köpa en sån. hahaha

Hade bil idag, så jag åkte ner en snabb sväng till Rusta, och köpte tvättmedel och lite annat som jag behövde. Man märker att folk börjar känna av jul stressen nu..men VARFÖR stressa, EGENTLIGEN?? kollar man sig omkring lite när man är ute och shoppar, så ser det faktiskt RÄTT SÅ KOMISKT UT. Testa!! :o)

Vi köpte med oss Donken hem efter Rusta, bara för att sonen VILLE det, helt enkelt!! :oD

// "I´d listen to her, cause I know how it hurts...If I were a boy..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0