Nu är det December då!

Go kväll!! :o)

idag tapetserade jag klart, och det blev helt okej tycker jag! Jag ville ju egentligen ha svart tapet, men hittade ju ingen som jag gillade.

Ena sonen, däremot, tyckte inte att det va fint alls..han var också inställd på svart. hahaha Men den andra gillade det! :o)

Före:




Ååå så efter:



Tjaaa..döm själva! :o)

Inte min stil egentligen, men just därför kanske...he he he

Idag var det lugna gatan på jobbet, å de va tur för jag har icke kunnat sova i natt.. :o(

hatar å komma in i dom perioderna- man blir ju fan knäckt av å inte sova!!! :o(

Aja..har iaf fixat klart i köket, sen städade ja ur städskåpet, för ja slet bort garderobsdörren i ren ilska igår kväll....hahah :oP

Den hade redan börjat å lossna, för det är nån "begåvad människa", som har spacklat ihop dörren, å det släppte ju naturligtvis vid övre skruvarna... :o/   och då såg det inte klokt ut, för den hängde snett juh...

Så dom ska komma å fixa den, och då vill ja ju inte att det ska vara tusen saker där...det blev bra i af.. ordning å reda!! :oP

Skurade av golven med, å nu ska ja snart kolla på Prison Break. Måste fasen försöka sova sen...*gäsp*

Ja just det!! Räkningarna måste ju in!! Perkele- hade glömt det!! Å Whitesnake biljetterna måste beställas!! Holy jesusNU blev det bråttom!!!    

 Ciyaa!!

// "Come as you are- as you where- as I want you to BE"   :oP



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0