Lussefiiisia!! :o D

Simpsonscitat

"Oh, everything looks bad if you remember it."
-Homer




Lucia innebär ofta mkt alkohol....

Lucia helgen är inte rolig på så vis. Men annarskan den ju vara mysig!! :o)

Här har den varit bra på alla sätt!! Igår hade ju min yngsta lucia tåg på sin förskola!! Det va bra, och han var verkligen engagerad!!!! Han körde med HÖFTVICKNINGARhög sång, å hela alltet!!!! hahahah :oD

Han stylade rejält för farmor!! :oD

Idag har vi bakat och haft en mysig dag! :o)

Vi var ute i parken en sväng också, men det var griskallt...så det blev inte jätte länge precis....he he

Sonens kusin ska komma nån gång under jul lovet, det ska bli kul, för han gillar verkligen honom. Och det är nästan lättare, att ha två barn än ett, för då är dom ju med varandra. :o)

Igår var min "homie" över en sväng på kvällen..å gud va trevligt de va!! han e verkligen såå snäll tycker jag. :o)

Vi kan verkligen prata om allt, och det känns så bra. Och barnen gillar honom också.  :o)

Skulle egentligen dit och slå in julklappar idag...men ja hade ingen bil att låna, ...antingen tar jag det en annan dag, eller så blir det att han får göra det själv.  :oP

Sen så hade jag lite otur också, för jag hittade en bil igår som vi skulle ha kollat på idag, men när jag ringde så var den såld....typiskt!! :o/

Jaja, det blir när det blir. Funkar att vara utan också, det är en vanesak faktiskt.  :oP

Vad gäller Idol igår, så hade jag nog velat att Alice skulle ha vunnit. Visst, Kevin sjunger bra..men han är så överdriven känns det som... ha ha
 
Fast det finns det ju många som är iofs.... :oD

Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer...kom ju precis hem nu så....det får visa sig!

Kram!!

// " I wanna love you, and treat you right!" :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0