Lucia....

...firande hade vi idag på jobbet. jag hamnade på huk brevid ett barn..å eftersom ja hade barn bakom mig så kunde jag ju inte resa mig...shit....MY LEGS!! :oD

"Dags att ta tag i träningen igen lilla gumman.. ahum!!" :oP


Tog lite komp på förmiddagen för jag hade saker jag behövde fixa. Bla var jag hos läkaren och det gick bra. :o)

Igår var ja nere på stan och klippte mig, för jag hade ju tunnat ur å klippt själv innan, så nu var det dags för ett proffs att stila till det lite igen. hahah

Färgade håret också, eftersom jag ALDRIG tycks kunna bestämma mig för en hårfärg!! Nu är det guldbrunt...får väl se HUR LÄNGE.....hahha

Efter det gick E och jag och köpte lite julklappar, å sen när vi gick till bussen, så hade den precis gått, så vi bestämde oss för att gå på restaurang. Det var mysigt! :oD

Han åt som en hel karl, t o m rå lök!! hahah

Rätt som det är när vi sitter där och småpratar, så frågar han - Mamma, vad är romantik?? *asg*
Så jag förklarade vad det är..å frågade om han tyckte det var romantiskt att vi var på restaurang.."-Njaae...tycker du?!"....ja på sätt och vis..kanske...svarade jag... ( VAD säger man liksom...)"Ja me"!! svarade han...." å så var det VÄLDIGT GOTT också"!!! hahhahah han e sååå skön!! :oD

Ikväll kom jag hem sent..barnen var och bakade peppisar hemma hos mormor,så jag passade på att fixa lite saker. :oP

Städade också, det va skönt att få det gjort, så man slipper imorgon, efter som jag har fullt upp då med!!! :oP

Näpp!! Nu ska ja surra lite me my homie, å se till att få kidsen i säng!! Tjola hopp!!! :oP

//" You never care for anyone ANYONE..."



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0